Etykiety

czwartek, 12 maja 2016

BOTOKS W KREMIE???

                Dogłębnie wygładzający zmarszczki zabieg z użyciem botoksu jest najpopularniejszym zabiegiem medycyny estetycznej na świecie. Korzysta rocznie z niego około 4 miliony osób, choć jak podają statystyki osób takich (głównie kobiet) może być znacznie więcej. Mimo natychmiastowego efektu wypełniania zmarszczek, nie każdy może zdecydować się na taki zabieg ze względu na wysoki koszt oraz inwazyjność.

Dlaczego o tym piszę?

                 Kupiłam sobie super nawilżająco-napinający krem z białą perłą, który w swym składzie zawiera innowacyjny kompleks proBOTOS. Zgodnie z informacją na opakowaniu owego kremu producent podaje, że sieciowy proBOTOKS daje efekty zbliżone do medycznego botoksu - liftinguje skórę, błyskawicznie ją wygładza i napina, tworząc silnie przylegającą do skóry mikro sieć wspierającą włókna kolagenowe, będące wewnętrznym rusztowaniem skóry. Długotrwałe stosowanie kremu pozwala na zagęszczenie struktur skóry oraz spłycenie nawet głębokich zmarszczek.




                 Producentem kremu jest firma LIRENE. Wcześniej nie używałam kosmetyków tej firmy. Kupiłam wersje kremu na dzień ale producent podaje, że dla pełnego efektu należy stosować też wersję na noc. Nie wiem może się skuszę gdyż krem jest świetny. Użyłam go zaledwie kilka razy i widzę efekty. Mam go w wersji adekwatnej do swojego wieku czyli 35+ choć jeszcze go nie przekroczyłam to spokojnie mogę polecić go dla kobiet już po 30-stym roku życia. W takim wieku chodzi głównie o likwidowanie zmarszczek mimicznych i zapobieganiu powstawania nowych.

                  Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam, że skóra jest bardziej napięta a przy tym wygładzona i bardziej miękka. Ponieważ wraz z wiekiem zmniejsza się ilość kolagenu i kwasu hialuronowego krem ten zapewnia efekt natychmiastowego liftingu. Zawarty w kremie ekstrakt z białej perły opóźnia proces starzenia skóry. Skóra jest nawilżona, a perłowe rozświetlające drobinki dają efekt naturalnej świeżości. Co ważne skóra po użyciu nie jest tłusta, nie błyszczy się, staje się miła w dotyku, jest promienna i wypoczęta.

Zobacz również
Jak dodać objętości włosom cienkim
Męskie nałogi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz