Etykiety

niedziela, 1 maja 2016

Sercowe myśli

      

 "Moje serce bije się z rozumem,
a słowa są jedynie odgłosami 
toczącej się walki"


            Gdyby tak dało się pogodzić serce i rozum.... gdyby chciały współpracować ze sobą, gdyby jedno słuchało drugiego... byłoby idealnie. Ale nudno, monotonie, przewidywalnie...
 Kobiety słyną ze swego emocjonalnego podejścia do życia. Wszędzie dopatrujemy się drugiego dna. Lubimy sobie przez to komplikować życie, często zamartwiamy się niepotrzebnie. Taka już nasza natura.Ale ja ją lubię, wręcz jestem z nią związana i nie wyobrażam sobie żeby mogło być inaczej.

        W mojej głowie każdego dnia rodzi się tysiące myśli. Nie szukam do nich inspiracji, to one znajdują mnie. Widzę je przede wszystkim w otaczających mnie ludziach. Mówiąc najprościej o tym jest mój blog.

         Lubię kontakty z ludźmi. Obserwuje ich, zastanawiam się nad ich słowami, nad ich relacjami i z dnia na dzień postanowiłam o nich pisać.
W moich postach będę wyrażać własne zdanie i własne spojrzenie na otaczający mnie świat. Będzie dużo moich osobistych poglądów, moich przeżyć i dużo wyciągania wniosków.


Będą to takie moje SERCOWE MYŚLI.


Podczas pisania zahaczę czasem o rzeczy, które mnie interesują i którymi zajmuję się na co dzień. Będzie trochę spraw kobiecych, trochę spraw prywatnych i dużo tematów wziętych z życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz